noscript image for google
<h2>ΔΙΑΒΗΤΙΚΟ ΠΟΔΙ</h2><p>Με τον όρο «διαβητικό πόδι» χαρακτηρίζονται όλες οι βλάβες των ποδιών διαβητικών ατόμων κάτω από τους αστραγάλους...</p><div class='bgslideshowmore'><a href='http://www.diavitikopodi.4ty.gr/more3.php?l=el&id=151' >Περισσότερα...</a></div> <h2>ΔΙΑΒΗΤΗΣ ΚΥΗΣΗΣ</h2><p>Πρόκειται για μια παθολογική κατάσταση η οποία συνήθως προκύπτει περίπου στην αρχή του τρίτου τριμήνου...</p><div class='bgslideshowmore'><a href='http://www.diavitikopodi.4ty.gr/more3.php?l=el&id=153' >Περισσότερα...</a></div>
Previous Next
ΥΠΕΡΛΙΠΙΔΑΙΜΙΑ

ΥΠΕΡΛΙΠΙΔΑΙΜΙΑ

Τα υψηλά επίπεδα χοληστερίνης εκτιμάται ότι προκαλούν το 1/3 των περιστατικών στεφανιαίας νόσου (ισχαιμικής καρδιοπάθειας) παγκοσμίως

Η υψηλή LDL χοληστερίνη είναι ευρέως αποδεκτό ότι είναι ένας σημαντικός τροποποιήσιμος παράγοντας για την εμφάνιση καρδιαγγειακής νόσου. Οι μικρές αλλαγές στη διατροφή και τον τρόπο ζωής μας μπορεί να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στα επίπεδα της χοληστερίνης μας. Απλά πράγματα, όπως μια πιο υγιεινή διατροφή, η τακτική άσκηση, η διακοπή του καπνίσματος και η ελάττωση της κατανάλωσης αλκοόλ μπορούν να βοηθήσουν να διατηρήσουμε την καρδία μας υγιή.

Πώς μπορώ να μειώσω τα επίπεδα χοληστερίνης μου μέσω αλλαγών στη διατροφή μου;

  • Καταναλώνω λιγότερα κορεσμένα λιπαρά και τα αντικαθιστώ με μονοακόρεστα και πολυακόρεστα.
  • Τρώω άφθονα φρούτα και λαχανικά.
  • Συμπεριλαμβάνω τρόφιμα εμπλουτισμένα με φυτικές στερόλες όπως το Becel pro-activ ή το Benecol, στην καθημερινή διατροφή μου.
  • Ασκούμαι, έστω και ήπια (ένας περίπατος), τουλάχιστον 30 λεπτά κάθε μέρα.
  • Ελέγχω το βάρος μου.

Το υπερβολικό βάρος είναι ένας σημαντικός παράγοντας κινδύνου για την εμφάνιση καρδιαγγειακής νόσου. Θετικές αλλαγές στη διατροφή μας και στην καθημερινότητα μας καθώς και η τακτική άσκηση μπορούν να μας βοηθήσουν να ελέγξουμε το βάρος μας.

Προτιμήστε να...

  • Ανέβένετε με τις σκάλες.
  • Παρκάρετε το αυτοκίνητο πιο μακριά από τον προορισμό σας.
  • Κατέβένετε από το λεωφορείο μια στάση νωρίτερα.
  • Πηγαίνετε για ένα γρήγορο περπάτημα πριν από το πρωϊνό.
  • Κάνετε στατικό ποδήλατο, ακόμη & όταν παρακολουθείτε τηλεόραση.
  • Ασχοληθείτε έντονα με την κηπουρική.
  • Κολυμπάτε.

Επικοινωνήστε μαζί μας και κλείστε ραντεβού έτσι ώστε να βρούμε τη κατάλληλη διατροφή για το σωματότυπο σας!